Tuesday, November 29, 2011

and here we go again...

I always do it, Over think everything. maybe I have to much time, maybe I care to much. Whatever. I don't know. I have spent enough time trying to please everyone and not hurt peoples feelings but I think I'm out of cares. Your gonna miss out.


Sunday, November 27, 2011

yay! Snow and soon Christmas!


Right...





Pizza, snacks, movie, good friends that are family!

Chill day with our bffs! We got pizza and watched the zoo keeper, It was kinda dumb kinda funny! It was a good day except for the part when I put the pizza boxed on the top of the car and the blew off . BOOOOOOO we have to go back and me 2 more pizzas. Worth it! It was so good!



Last night.

Jojo and I had are twilight date! WE LOVED IT! The night couldn't have gone better we went to TGIF for some drinks before and found 500kr on the floor! Made our night! The movie was awesome, then we went out to sports bar, we stayed till they closed then we went home and Jojo and jockey spent the night.







Saturday, November 26, 2011

Date night with JOJO!


We are finally going to see twilight and dinner at TGIF! Its her birthday gift from me! SOOOOOOOOOOOOOOOOOO EXCITED!!!!


Welcome to St. Tropez


sexy




Finally fixed.

Hello! My computer go a nasty little virus called "System fix" it was a trojon virus. NO I was not watching Porn. This virus hides all your icons and start menu icons so you can not access anything even internet to download something to fix it. But Im at least smart enough to get around that but typing firefox into the start menu search I download malwarebites and seemed to find and kill it but i was still missing all my icons and background. SO I fell on my sword and completely restored my computer to factory settings. Thank god I had time to back up my photos. I did loose all my true blood and that is heart breaking haha but I cant always get it again! anyhow that's boring I fix it now! Jojo is the best she cam over and played with savannah for me cause I was a nut case over it. haha What would I do with out my computer! LOL


Thursday, November 24, 2011

F F F Fing virus!

I hate everything right now my computer has a freaken shit virus and its so annoying! i have tried everything but it looks like I'm gonna have to restore the whole damn thing. So mad. To make matters worse Ricky couldn't give 2 shits. I hate when i need help and he really does not care. Whatever I'm just pissed cause my computer is messed up.

Wednesday, November 23, 2011

Our christmas list's for My pops!

Don't hate i spent a lot of time on this stuff. It took a while to even know what to ask for. But I so do with I wish I was In American this Christmas more than ever. I miss my family. I would rather have no presents just to be with them. :(




haha

To Me!!!!!



To My husband! hahaha U know I love you



a onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="http://4.bp.blogspot.com/-h-A__hr53sE/Tn9-Hn7YpNI/AAAAAAAAEc4/CbrxVRR5LNk/s1600/ferwf.JPG">

Tuesday, November 22, 2011

dreaming awake!

Here I am sitting in front of my Philips energy light dreaming I'm on a Caribbean island!Thanks god for imagination! haha Only thing missing it my tan! I cant wait for Saturday me and Jojo are going on out date to dinner and twilight! So excited!